REBORN

Okay masuk kali ni dah kali ketiga aku reborn sebab aku ni bukannya update blog selalu. Aku pun taktaulah kenapa. Hahahaha. Anyway, my life at Kedah is kinda fun. With those yang masuk air or crazy thinking. Best lepak dengan diorang, hari hari kalau tak gelak mesti tak sah. Seriously aku cakap. Ada je benda yang dibincangkan lalu menjadi perkara yang lawak.

DTP2A Sesi 2010-2014

Inilah kawan sekelas sepoli sehidup semati.*haktuih* Aku rapat dengan certain certain orang je okay ? Yang senyum lebar sampai nampak gigi tu Botaxx, sebelah dia Alip, then Nan and Bob. Selang seorang dari Bob tu Zul. Yang tengah 3 orang tu dari kiri Kecik, Jabit and yang nerdy tapi comel lagi hensem tu Irfan, *blushing* Hahahaha. Papehal, terbaiklah dapat kelas dengan korang. One heart one blood gitu !

No comments:

Post a Comment